W celu uzyskania informacji lub zapisania się na konkretny termin, proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy. Godziny mojej pracy z uwagi na wizyty u klientów są ruchome i mogą podlegać zmianie. Aby dbać o jak najwyższą jakość usług na jeden termin zapisuje maksymalnie 4 osoby. W przypadku zmiany terminu lub odwołania spotkania proszę o wcześniejszą informację telefoniczną lub mailową.

Założenie konta dokonuje się samodzielnie. Informacje na temat sposobu założenia konta znajdziesz w sekcji: Pomoc techniczna, znajdującej się w menu nawigacyjnym.
support_agent Automatyczna porada BOK
Aktywacja płatnego konta dostępowego ECO/VIP/PRO następuje automatycznie po przetworzeniu przez system płatności. Po otrzymaniu maila z potwierdzeniem aktywacji konta należy wylogować i zalogować się ponownie.
support_agent Automatyczna porada BOK
Usunięcie konta dokonuje się samodzielnie. Informacje na temat sposobu usunięcia konta znajdziesz w sekcji: Pomoc techniczna, znajdującej się w menu nawigacyjnym.
support_agent Automatyczna porada BOK
Zakończenie emisji dokonuje się samodzielnie. Informacje na temat sposobu zakończenia emisji znajdziesz w sekcji: Pomoc techniczna, znajdującej się w menu nawigacyjnym.
support_agent Automatyczna porada BOK
Ktoś bezprawnie użył Twojego numeru telefonu? Możesz samodzielnie zablokować takie ogłoszenie i włączyć teleblokadę na przyszłość.
support_agent Jeśli chcesz to zrobić: kliknij tutaj... »
Faktury za dokonane płatności przesyłamy automatycznie mailem na koniec miesiąca. W celu zamówienia faktury prosimy o przesłanie danych wybierając opcję: Pozostałe zgłoszenia.
support_agent Automatyczna porada BOK

Dane kontaktowe

Telefon kontaktowy
tel. (+48) 518 619 988
Godziny: 09:00 - 21:00

Dane identyfikacyjne

Imię: Dominika
Nazwisko: Mizia
Miejscowość: Łodygowice

Numer rachunku bankowego

Numer konta bankowego:
PL 50 1050 1070 1000 0023 2102 1905
Swift: BREXPLPWMBK